måndag 16 november 2009

I did it the unsofisticated way


Giljotinen står redo, dagens läxa skulle kunna vara att INTE ta saken i egna händer - även om det är för det bästa, i god tro och frustration. Det är svårt att låta bli när man möts av den på ytan totala bristen på handlingskraft. Tålamod, tålamod. Tålamod! Tålamod?
Osofistikerat kan hända, jag gav mig till känna och så vitt jag vet har jag inte gjort mer skada än att såra någons manlighet och position.

Jag adhe [sic!] väntat och väntat, 4 dagen med internet enbart i common room och trapphuset var det inte roligt längre. Skypesamtal var uteslutet och integriteten sårad.

I ahve [sic!] have commited a crime and do I apology.
Vi ses i gryningen då inga fåglar sjunger och daggen ligger stilla.
Den som drar det längsta strået står, den andra faller.
This is not the end.

Inga kommentarer: