onsdag 18 november 2009

young and invincible


åh, åh, jag skulle vilja skriva ett inlägg om finfrämmande deluxe, om att besöka harry potter-land, gosskörer och hur mycket magknip man kan få av att äta för mycket fudge på en skala mellan 1 och 365, men jag får inte riktigt ihop det, orken och lusten finns inte riktigt där, jag sparar det till någon gång senare då det kan få lysa upp i höstmörkret, fast det är varken kallt eller särskilt mörkt här i regnlandet - det bästa jag tagit med mig hit är en rejäl regnjacka och det finaste man kunde få när ens bror var på besök förutom massor av kramar, skratt och intressanta samtal var nog en stekpanna - den hänger nu i min garderob, väntar på mig att gå och köpa en skvätt mjölk och några ägg - någonstans ska man börja.
dagens största glädjeämne är att faktiskt få sätta ihop och bli av med healthy body healthy mind-presentationen. vi är något stort på spåren. jag tänkte maila mr patrick lite senare och kanske föreslå en rubrik i stil med "Young and invincible, for how long?"- när vi träffades vid lunchtid i RCMbaren så hade vi fullt upp att bolla idéer, ansvar och sätta ihop dem till en schysst presentation.
och du, inga sweatpants imorgon va?

1 kommentar:

Pausfogel sa...

Tack själv brorsan! :D