lördag 12 december 2009

this is the year?


veckans bästa?
att ändra till svenskt spotify när jag ändå var i malmö och därmed kunna ligga på sängen och lyssna på marit bergman bäst jag vill.

you're with me!
I will allways be your soldier

hur som helst
to do today?
plocka undan alla lösa pinaler och på något organiserat sätt lägga de i garderoben och i byrån, ser inte fram emot att komma tillbaka och behöva plocka fram allt igen, så it better be good.
ta reda på logistiken de närmaste dagarna. premiäråka med kontrabas ensam och långt i det här engelska landet.
packa upp och packa om utan att hinna tvätta. vad behöver man i istanbul, hur länge kommer jag få vara i sverige efter nyår, när ska jag få öva, torka torka torka.

ibland är det trist, det är så det är. men skåne, sverige och malmö var riktigt trevligt. inte riktigt lika kul att komma tillbaka till verkligheten om ens det, när allting är upp och ner. ge mig januari nu!

can I keep him?

3 kommentarer:

Linda sa...

Ska du till Istanbul eller fattar jag inte?

Pausfogel sa...

Jag ska till Istanbul, över jul :D

Linda sa...

Åhå. Skicka vykort!