lördag 12 december 2009

why do men like blow jobs? because that's when women will be quiet


jag är sexist, våldtäcktsman och jag slåss
det må vara ohållbart men det ska de inte få ta ifrån mig
män, de kan få göra annat, dammsuga och diska eller nåt

malmö var nice
jag och grodan skakade hand på 2010, bättre lycka nästa gång
han är fortfarande my man in sweden, lite som en spion

alltså, kalla mig själv flickvän, säga att jag har pojkvän - öhh
i'm not there yet

jag har inte träffat rätt gosse?
i all välmening
jag har inte alla pusselbitar på plats.
jag letar inte efter en fröhållare, ett förhållande

jag gillar't. nu ska jag packa en väska med en bok och en extra t-shirt
imorgon tar jag och kim tåget inåt landet, mitt hår ser ut som ett fågelbo (inga dreads, än), jag ska på kontrabaskurs. jag borde tänka på att nätverka men jag antar att de får ta mitt dräggliga jag som det är - inte helt torr bakom öronen

3 kommentarer:

Unknown sa...

Spion alltså...


Lycka till på kursen

Anonym sa...

Inga dreads än? :(

Pausfogel sa...

Du kan få göra dem kronkis, du kan få göra dem! Ha ha ha!