söndag 22 november 2009

sex, dreads and rockn' rôll



Till alla det här kommer som en överraskning för, ta ett djupt andetag och fundera på saken

Kronken sa lite sorgsamt, men hur ska det gå med alla dina feminina frisyrer, du brukar kunna vara så fin i håret. Det ska nog gå på något sätt, jag kan alltid knyta upp de med sidenband och rosett!

Grodan är självskriven supervisor, vi ska hålla oss ifrån vax och kladd.
Kanske har vi dreadsverkstad i december, kanske inte :)
Jag ska bara ta med i beräkningen att de kommer kräva underhåll i minst ett år och bestämma mig för om jag verkligen är all in. Hellre nu än om 10 år!
Tanken är att förr eller senare ha ett gäng schyssta små dreads på skalpen!

Och för den som tror att man måste rulla sig i dynga och inte kan tvätta dem, välkommen till verkligheten, välkommen till 2000-talet. Det kanske är något som folk sysslar med, låt vara, men man kan faktiskt tvätta dem så ofta man vill!



3 kommentarer:

Emma sa...

I like, go for it! Det kommer säkert bli jättefint :)

Linda sa...

Jag säger som igår; gör't!

Unknown sa...

It will be awsome!