lördag 19 september 2009

lördag, inte så fel när det kommer till kritan...

Tog bussen från Royal Albert Hall in mot centrum - tydligen så krockade de bussar på Oxford street så vi kom långt långt åt fel håll men fick i stället åka förbi Royal Academy of Music - alltid något.

Strosade runt lite bland allt annat lördagsfolk. Provade vaniljparfym och ögonskuggenyanser på Body Shop, skaffade mig en fungerande telefon med tillhörande för landet fungerande sim-kort (om någon typ skulle vilja ha tag på mig), sedan gick jag in i en bokaffär i hopp om att jag skulle hitta anteckningsblock och annat användbart - ut kom jag istället med ett superperry omslagspapper som jag under kvällen har gjort till hyllpapper! Hurra! Ni ser själva.

Mitt rum börjar kännas riktigt hemtrevligt, jag kommer aldrig kunna flytta härifrån... he he he
När jag skulle åka tillbaka hade tians buss försvunnit i periferin av krockade bussar och där stod jag och väntade. Men det var intressant att studera folk och hem kom jag i alla fall.

Imorgon ska jag prova på en söndagspromenad i Hyde Park - kan kanske vara spännande.


Inga kommentarer: