lördag 19 september 2009

weltschmerz och lördagskris


lördag, och jag är upp far too early
jag vaknade av att elefanter klampade omkring och slog i elementet -typ
vet inte vad de gör ovanför, tror att det kan vara köket eller nåt som ligger där, varför i helvete de behöver böka omkring där när jag sover...
sen ringde väckarklockan fem i åtta, för lördag är en vardag och on weekdays breakfast is served untill 8.30
och jag tänkte, bara frukost då, sen sova - glöm 'et
klarvaken
nästa gång kan jag lika gärna skippa frukost, vi får ändå mat till lunch och middag - på helgen behöver ingen svälta
- frukost är ändå bara sockerflingor och toast, toast boring toast

vart är knäckebrödet och kalles kaviar? (inte för att jag äter kalles, men känslan av)

igår var fint i alla fall

1 kommentar:

2010 sa...

jag är back on track med registrerat ipnummer och internet, snart till och med på mitt rum! här kunde man köpa knäckebröd på supermarket, gör det du med. vasa till och med! puss snygging