torsdag 10 september 2009

the eagle has landed


Jag kan vara glad över att vara framme. Över att ha ett fint rum. Lyckats luska ut lösenordet till wlanet och över att allting inte är föör konstigt i alla fall.
Jag kan vara glad över att det var sån snäll personal på bagagedroppet som såg mellan fingrarna och vänligt påpekade att jag nog inte skulle packa så mycket mer i den väskan, 20,9 kg. Sen kan jag tacka mina gudar för att ingen fick för sig att väga mitt handbagage 10kg+.
Jag önskar att jag kunde få tag på min kontrabas, sen tänkte jag packa upp och kanske ta mig ut på stan och se vad London har att erbjuda.

Jag har redan blivit misstagen för att komma från Skottland, Kareeen?

2 kommentarer:

Linda sa...

Kareeen! Vad fint!

Pausfogel sa...

Men fel, jag hamnade i Asien vid middagen - Kålin!?