tisdag 8 september 2009

Konsten att packa


Jag dricker kaffe, Mojobojo dricker svart te. Jag har inte skrattat så mycket på länge som jag har gjort den senaste veckan. Ha ha ha, vänd mot taket. Ha ha ha, så hela kroppen skakar. Ha ha ha, så man knappt kan andas.
Idag har jag druckit alldeles för mycket kaffe. Övat, nojat och packat.
Jag har lyckats med konsten att packa, kanske för att jag har 30 kg att spela med, kanske för att jag är en superduper-packare (kanske för att jag har vid det här laget efter 2 veckors städning har lärt mig att lämna och kasta om vartannat - kanske för att jag har flyttat 5 ggr de senaste 4 åren). Allt är helt enkelt för mycket för att släpa med.

Samuel la upp en bild på fejjan från Valborg. Ha ha ha! Vi ser ut att ha så trevligt! Fast jag inte ens fick se en eld och Samuel fick springa nästan hela vägen in till stan...


Inga kommentarer: