torsdag 4 juni 2009



Jag ska flytta. Jag packar. Jag har mycket saker.
Fredrik och Ida ska hjälpa mig. De är väldigt snälla.
Det är en byrå, en säng, stolar och bord. Det är kläder, böcker och porslin.

Idag har jag flyttat 1 km böcker. Det var tugnt.
170 meter enligt hitta.se. Säg 150 om man går. Jag fick gå med två banankartonger böcker och en gång med bokhyllan. Räkna 300 meter tor + 3 trappor. 1 km böcker, jag känner mig stark.

Egentligen borde jag sova nu. Vi satt ute på Ingesund och drack folköl, jag och grabbarna. Det blev lite sent. När jag kom hem fick jag packpanik och städade ihop skrivbordet, städade och styrde upp. Imorgon ska jag gå på lyftteknik-, träffa områdeschefen-, sommarvikarieintroduktion. Kl 8.
Jag vet att jag inte kommer vara människa imorgon & egentligen skulle jag ha varit i Örebro.
Men det kommer bli bra. Jag är glad över att flytta, jag är glad över jobbet, över folkölen, grabbarna, över sommaren och den stundande hösten. Jag är glad.

Inga kommentarer: