måndag 19 januari 2009

ANNA och Karin spånar



ANNA says:
bitter
Karin says:
"men ajnt ä jag bitter int"
ANNA says:
jag är bitter


det är det nya svart, sen blir det en fluga, det nya ångest, fast koolare! -"möjligen"

Anna påstår:
jag kommer nog aldrig att komma ifrån min bitterhet
inte förrens de kramas i gaza

Men bitter är bra. Bitter är grymt, som att bita i det sura äpplet.


Anna är grym, och inte så lite bitter ^^ Hon biter i det sura äpplet, är grym, kool och observant says:
är strax tillbaka den nya innestatusen?

Anna fick också för sig att hennes psyke skulle implodera.
ANNA says:
mitt psyke imploderar
varför kan jag inte bara ha hemmafruambitioner?

Tja, varför kan man inte vara nöjd med att stå i skuggan av någon annan. Om inte annat så svalkar det ju om solen gassar. Men för att man kan själv. Något av det första som man som liten verkligen vet; KAN SJÄLV!


ANNA says:
läsa till mäklare på högskolan i gävle
gifta sig med nån snubbe och ha 1,3 barn och volvo
Karin says:
det vill du inte
ANNA says:
nej
för jag/vi/man vill bli
jeanne d'arc
mary shelley
blondinbella
sarah jessica parker
ANNA says:
FUSK
Karin says:
yta
det vill vi inte
vi vill vara människor av kött och blod
inte som brudarna i borås
ANNA says:
det är ju inte helt sant

Karin says:
du vill inte vara pantad
ANNA says:
näe
jag har redan insett att det är omöjligt för mig att vara det
jag kan inte heller vara omusikalisk
vilket begränsar friskispassen jag klarar av att gå på
de håller ju inte takten!
Karin says:
du får simma mer
ANNA says:

jag har simmat förr
jag har tröttnat
just nu är blandningen jumpa och spinning
spinning är nog det mest hjärndöda.. men hur man än gör så blir det jävligt jobbigt


Sen funderar ANNA på att börja blogga (hon har ju goda förebilder förstås):
ANNA says:
"Inte så jävla fashion"
"100 ställen jag hellre är än på en på ett spinningpass"
Karin says:
intesajavlafashion
ANNA says:
"Den misslyckade tonårsrevolten"
men det blir ingen blogg



Inga kommentarer: