onsdag 21 januari 2009

10 min, my ass

ANNA says:
bästa skivan heter alltså & piano
och bästa låten heter another spring
it's gonna be groovier this time
sjunger hon då
Karin says:
jag hittade den inte...
ANNA says:
synd
den ryser jag av
vänta
Karin says:
jag ringer en kompis i 10 min
...
(en timme senare:)10 min my ass
krullet och jag kan aldrig hålla oss till givna tidsramar
jag kom ut lite för henne och hon berättade en massa om sin relation med det andra krullet
sen snackade vi LA
och att de tänkte komma hit
jag ska bara borsta tänderna
jag säger väl 10 min till, så får vi se


sen hamnade vi i bastun, idag igen och gick ut och rullade oss i snön, så nu - ytterligare en timme senare...

Karin says:
Nu är jag verkligen pepp på livet igen
dysterdagarna är över
ANNA says:
då passar låten jag skickade ypperligt

Inga kommentarer: