torsdag 20 november 2008

öh!

Torsdag ska vara en må-bra-dag. Även fast man möts av kalendern som säger att det var rep onsdag-torsdag kväll inför konserten imorgon. Varför var jag inte där? För att jag inte talat med min kalender på länge, dock kollat first class (ingen notering där inte), för att jag inte visste fast jag borde ha & för att jag varit sjuk och borta från skolan när jag kunde ha fått reda på det.
Men i afton är jag där! Trött men där. Nu övar vi, sen ringer vi, sen åker vi hem och övar mer, sen äter vi middag och åker tillbaka. Vi spelar tills fingrarna blöder och tills vi stupar (ungefär vid 9-tiden) Ingen tuschpennekväll för mig inte.
Livet börjar gå i äkta LA-style när man börjar 830 och slutar 21. Skillnaden är bara att man inte har timmars resväg hem. (LA-style med tusen bollar i luften och ingen aning om vilken som kommer rasa till marken först, varför är jag förvånad över att den 21a kom så snabbt och den 3e, sen var det inte nåt där emellan, kalejdoskop och symfoniorkester den 25e, 28de, en tur till Örebro den 26e - men int ä jag bitter)
Solen skiner, det är fint väder. Torsdagar är bra dagar!

Inga kommentarer: