onsdag 19 november 2008

Om några tagel ryker, så är inte det hela världen.

Ni gick miste om den, konserten i källaren också känt som när Karin tyckte det var kul att öva. Synd bara att världen inte ställer sin klocka efter glädjen, för då skulle jag inte behöva gå upp kl 7 imorgon.
Men jag ska gå till skolan. För jag mår bra av det, när jag vill, och torsdagar ska vara en måbra-dag, som alla andra dagar. Onsdagar kan vara en gott om tid dag, en resdag, en dag att leva - men det ska torsdagar också vara! 2 saker ut och bra saker in, så kan det gå.
Imorgon är heller ingen vanlig dag, utan det är en ta vara på dag - med eller utan ont i halsen! Jag har inte hört om någon som har dött av lite ont i halsen förut, men av självömkan kan man dö och jag vill inte vara nån martyr.

Sen får tiden utvisa. Om några tagel ryker, så är inte det hela världen.
Vi ju ett kylskåp, Lars, som pratar vänligt till en när man har dörren öppen för länge. (han är stämd i c och säger 1(8)-5-1 i trestrukna oktaven)


Inga kommentarer: