tisdag 22 februari 2011

alltså

ingenting är fan lätt när man inte har koll på upp och ner, knappt ens fram och bak
när man helst inte pratar med folk gör man inte så många nya bekanta
- tar man definitivt inte hand om gamla - av någon anledning känner de sig exluderade - inte mkt jag kan göra, för jag vet inte heller vad som händer - ännu mindre vad någon ska göra, allra minst jag själv & goda råd går in genom ena örat och ut genom andra
tacksamt läge kan man säga.

ännu peppigare när vi kör en runda, jag skickar dig till den här experten för konsultation

ja, hum, säger du det
inte mycket jag kan göra
det finns ju inga quick-fixes som du säkert känner till
det här kommer ta tiiiiiiiiiiiiid

Mmm, precis vad jag är sugen på.
Vad har jag att förvänta mig under den här tiiiiiiiiden, tänker DU?

vi kan ju förstås prova det här pillret, vad tror du om det
om vi byter ut det här andra pillret du har?
jaså, varit trött säger du - ja det kan ju vara en bieffekt
inte velat äta? ja, det också.
Ja, hahaha, i över ett halvår.
13 timmar sömn och bara mjölk och flingor, så lustigt du.

Just lustigt. Det är precis den känslan jag också känner.

Så, om ni undrar så jag simmar väl på här i min ände av bassängen. Om du vill vara med så kommer jag ju inte säga att du är välkommen, men jag behöver dig säkert här ändå - fattar inte sånt så bra och har liksom tappat hoppet här.
Sex veckor till en ny sån här referal. Prova farbror terapeuten som har en tid i månaden på ett ungefär. Alltså Tjene!

Inga kommentarer: