lördag 16 oktober 2010

üben macht frei - "höher, breiter, klarer"


Jag åker/kommer inte hem över helgen.
Jag är hemma. Idag som imorgon.
Jag kan inte ruta in min dag, på helgerna sover jag tills jag vaknar - på vardagarna stiger jag upp om jag måste.
Jag vill inte äta matigare mat än marmeladsmörgåsar och fil och flingor, det passar inte.
Jag vet inte om jag äter tillräckligt med proteiner och gud vet vad.
Jag gör som jag brukar och har tänkt halva dagen på att öva men inte övat.
Jag har ont i magen. Igår hade jag ont i huvudet.
Jag känner mig varm, trött och matt alla dagar i veckan.
Jag är inte så sugen på att prata med folk, lite sugen kanske.
Men nu ska jag öva, inte äta mycket mat och ost - öva.

1 kommentar:

krullet sa...

kom igen karin! Hur gick övandet? Bara litegrann. Tänk på mig och Elisabeth :)