måndag 6 september 2010

GEGGAAAAAAAAAAA eller när Krullet kommer på besök


Krullet > Karin GEGGAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!

01. September um 20:10 · · · Pinnwand-Dialog ansehen
    • Karin: Du kan vara!
      01. September um 20:23 · ·
    • Krullet: Ahaha jag ääär! Kan jag inte få komma och hälsa på dig med liten gegga!!
      01. September um 20:24 · ·
    • Karin: Kom kom kom! När du vill! Nu på en gång!
      01. September um 20:25 · ·
    • Krullet: Ahhh kanske det....!! På söndag? Vad ska jag kolla på för tåg va!!
      01. September um 20:25 · ·
    • Karin: Måndag! Jag ska ju på körresa till Travemünde - eller var det Karlskoga? Via Uppsala till Krylbo!
      Vad tror du om medeltidsmuseeum i Norberg?
      01. September um 20:26 · ·
    • Krullet: hallå det är ju jättebilligt! Heter slutstationen Avesta Krylbo? För isåfall jag kan jag åka mån-ons för typ 200 spänn...................
      01. September um 20:28 · ·
    • Krullet: medeltiden är fett läbbig
      01. September um 20:28 · ·
    • Krullet: jag vet inte om jag törs det! men lite spännande förstås
      01. September um 20:28 · ·

Vi kan sammanfatta det som att Krullet gillar gegga, medeltiden är läbbigt, men lite spännande förstås - eller om det var att det var billigt, eller att få komma till Avesta Krylbo som var spännande. Vilket det än är så blir det fint!
Fint som snus!

Inga kommentarer: