tisdag 14 september 2010

ett inlägg om knark


Vi har ju pratat serier förut. Heroes, Kenny Starfighter, ja ni minns.
Vi har haft vårt första möte i ASK - anonyma serieknarkare.

Första steget är att erkänna för sig själv.
Men fuck that shit.

Jag har upptäckt True Blood! Jag har knarkat vapyrer, slem och blod!
Den kom, jag såg och segrade. 4 säsonger gick alldeles för fort.
Säsongsavslutningen var nu i helgen. Jag såg det i förmiddags.

Som en sann vilsen ande ställde jag genast frågan - vad nu?
Var är mitt nästa byte.
Så kommer jag på, kanske hälsa på gamla bekanta - se hur de har det.
Och vet ni?

Nästa vecka är den stora upptaktsveckan!!!

Seriepremiär på seriepremiär!
House, Grey's Anatomy, Private Practise, Brothers & Sisters & Dexter!!
Allesammans på en och samma vecka - och vad innebär inte det.
Man kan se vad som hände då senast man träffades för att vara taggad och up to date.
Heroes har dock gått i graven, vila i frid, men gott var väl kanske det & Mad men har ju redan börjat (i senaste avsittet vaknar Don Draper till och börjar träna - sug på den - vampyrreferens?).

Så om ni undrade, så kan jag lugna er med att säga, jag kommer vara ok!
(och som om inte det skulle räcka har jag hört att de kör en ny säsong av Mamma söker på TV3 - går ju bara inte att missa, eller om det var Filip och Fredriks Lite sällskap jag skulle påa - jag har visst glömt hur man är creddig - men det är ok - jag gillar ocreddiga människor - som Wagner typ)

Inga kommentarer: