tisdag 31 augusti 2010

Karin nominerar:


Detta gäller något så angenämnt som min nominering till UnderbaraClara-Stipendiet!

Jag vill nominera Sara och gänget på SMASKIGA FAKTA som, som namnet antyder, bjuder på delikata fakta blandat med lika delikata vardagsbetraktelser och humor hög nivå! Samtidigt som gästbloggandet förs till en ny nivå visas det på stereotyper och vardagsdileman där man bjuder på sig själv och inte är rädda att för att göra väsen av sig.










Med en touch som rör om i bloggosfären kommentarer man frågor som gott kan få beröra hemma i stugorna. Den vane bloggläsare känner snabbt igen återkommande tematan som fördomsmuggen, danskurser med gif,-illustrationer och månadens singel! Jag gillar stilen!

// Slut nominering //

Sen vill jag bara tacka för ett grymt intiativ och ett gäng grymma bloggar - de som ni står för (Utöver grymma Clara, NioTillFem, Beautifulones och Cissi Wallin)!

Bästa hälsningar
Karin


Som ni vet är allas vår Anna Hed stamisskribent där - som om inte vore nog för en nominering: Har ni inte spanat in Smaskiga Fakta tidigare så är det dags nu!
Inga ursäkter!

För att inte påverka nomineringsprocessen men kanhända urvalet är
detta inlägg tidsinställt till 5 minuter innan sista dags datos utgång.
Fint uträknat va! Sen bjussar jag på några extra länktips ifall ni skulle
tro att det räcker med två poster, som reglerna bjuder.

Inga kommentarer: