måndag 18 januari 2010

panik?


måndag måndag måndag

jag måste börja gilla måndagar igen - det här är outhärdligt!

  • till nästa måndag ska jag skriva en liten menuett på 24 takter
  • jag ska ha övat
  • jag ska ha chillat lite med charles ives och henry cowell
  • grävt ner mig i det här med alexanderteknik
  • och tränat lite till, kolla in yogaklasserna helt klart

ikväll, innan 23.59 ska jag ha submitted my essay online - antagligen kommer jag där i stundens hetta ha tappat bort inloggningsuppgifterna och inte ha fått nån rätsida på de där 1500 orden necesary (jag har 1/10, sen mest lösa trådar som inte vill ena sig och böcker som måste lämnas tillbaka innan biblioteket stänger)
1500 ord är när det kommer till kritan ingenting, men när det väl gäller så är det allt och lite till - jag ska sluta gripas av panik och bara spotta ut dem, få det överstökat, glömma och ladda om (det har jag sagt i över en vecka nu)

andas, andas, det är måndag, men glöm inte att andas