fredag 27 november 2009

fredag


jag har slitit mitt hår
rivit ut alla papper som finns i mitt rum och lagt de på golvet (ni vet, i jakt på DET pappret, som ENVISAS med att vara FÖRSVUNNET)
insett att jag måste skriva om hela den uppgiften
satt mig själv vid pianot och jobbat
ätit upp en halv penna
jag har sprintat genom korridorerna
slagits med en skrivare
jag har blivit räddad i nöden (om inte louisa varit hemma och mailat mig the coverpage två gånger...)...
och jag har med nöd och näppe lämnat in uppgiften

dagens lärdom, gör saker med lite mer framförhållning, alternativt om du vet att du fixar själva uppgiften, se till att tekniska detaljer som randiga papper och framsidor är fixade innan the day.

och om jag var feberfri imorse så är jag det inte längre, suck suck suck
nu är jag hungrig
äpple, flingor och vatten står till mitt förfogande, mums!

Inga kommentarer: