söndag 11 oktober 2009

söndag


  1. jag stöter inte på folk, det är de som inte förstår, sen är det jag som inte förstår och när alla är riktigt förvirrade så kan i alla fall jag konstatera att jag vill att vi ska vara vänner
  2. idag vill jag inte ens dansa, idag vill jag bara ha någon som har ett kök - vi har ett kök här men förutom att det luktar illa så finns inga som helst faciliteter - så utöver att festerna suger så känner jag mig handikappad
  3. när inget händer kommer jag så småningom inse att jag bara ska gå och öva lite till. kl är efter tre och helgen är slut

2 kommentarer:

maja sa...

Jag önskar att jag hade ditt problem. Kan du ge mig fem handfasta tips om hur man stötet på någon så att de fattar det utan att man själv tycker att det är skämmigt?! Bra förslag på blogginlägg va? Och godtar du min bloggutmaning? hehe. Pusspuss

Pausfogel sa...

åhå du, den som lever får se måste jag väl säga ändå.