tisdag 27 oktober 2009

mina drömmars land


här kommer man hem till sköna sverige
först möts man av regn och regn, men så var det något som hände
imorse möttes jag av solens behagliga strålar, krispiga höstlöv och en skön höstkyla - ingenting är en som en klar höstmorgon!

jag hänger lite i vänersborg, spelar på en skrammelbas som låter i sig själv låter som ekot i en kyrka, som är alldeles för stor och ganska trög - jag tänker att det är den stora utmaningen och att jag ska klara den!

det låter nog ganska obegripligt, men att bara få lite hederligt knäckebröd värmer min själ!

3 kommentarer:

Linda sa...

Linda tipsar: Köp med knäckebröd till landet i väst.

maja sa...

aha men knäckebröd kan man ju köpa i london också. speciellt på ikea. där kan man nog till och med köpa vasa knäcke i bullan kan man i london calling också!

Kristina sa...

Gud. Jag förstår vad du menar. Min pappa ska skicka bröd till mig på posten faktiskt, haha.

Har du funderat nåt på Parisresan? Jag vill verkligen inte tjata men grejen är bara att jag måste boka flygbiljetter och så hem medan det fortfarande är billigt... :S

Kram!