torsdag 24 september 2009

torsdag



idag har jag blivit kompis med en amerikansk operasångare
vi lekte en lek, vem som var bästa dissaren, jag tror jag vann för han klagade för Mikaela att jag var elak mot honom, men jag gav honom glimten i ögat och så sa han lite purket till mig att det var ju hans roll... 1-0 till mig
jag har hängt på lektioner med mina gehörs-/historie-/first year seminar class-grabbar

bra längta hem-musik är Navid Modiri & Gudarna – Kung Midas
vi har en fin blogg på Fanatic gillar stilen

jag har dessutom gjort blundern att förolämpa landet jag befinner mig i, jag sa att de har uselt kaffe, men det är ju sant

det har kommit nya avsnitt av Heroes, fjärde säsongen kan börja
& jag måste erkänna att kanske är det trots allt romantik jag letar efter
hur fina är inte de här:

bilder från Chris Craymer Romance som Sandra Beijer bakom niotillfem tipsade om.

Inga kommentarer: