torsdag 27 augusti 2009


Mitt stabila bollplank ANNA har flytt fältet, med all rätt.
Hon har kastats ut i verkligheten och är en stolt representant av Skurups basistkår!
Jag är stolt!

men alltså har jag ingen att berätta för att jag vet alldeles för mycket om hur det är att vara Charlie Schulmans pappa
att jag bara måste öva lite, i princip lika mycket som jag har gjort på ett helt år, de närmaste veckorna & då kommer allt gå bra. jag som inte har övat in ett nytt stycke ordentligt sen 07-08 (det går ett tag att leva på gamla meriter), måste övervinna min skräck på de här 2,5 veckorna och hitta på nåt ruggigt bra t. ex. Vivaldi...
att det är skönt att mellanlanda lite hemma, dock inte att ha miljoner flyttkartonger att behöva packa upp - jobbigt nog att packa ihop de kan man tycka.

Det är skönt att vara hemma och jag ska packa upp och göra fint!
Jag ska bara komma på var jag kan börja.

Inga kommentarer: