fredag 31 juli 2009

fredmans epistel nr 2


första lediga aftonen på evigheter känns det som tillbringas i mina gamla hood - tingshuset - back to the crime scene, datorn dör snart, så även jag
har spenderat mesta delen av tiden nere i övningsrummen, ehum... försökt klura ut ett fancy arrangemang av Fredmans epsistel 2 - nå skruva fiolen, hej spelman skynda dig... - något vettigt måste jag väl ha med mig till London och något måste väl även jag få roa mig om fredagsaftnan?
imorgon tar tjocka släkten med mig till Västanå teater att se Kalevala som tonsatt föreställning, spännande att se vad man har att vänta - allt annat än succé är en besvikelse

stötte på vår gode vän fredrik ute på stan, han roade sig med att hänga i arvika, ett sant nöje må jag säga. hur har jag klarat mig utan honom?
nog om detta.

Inga kommentarer: