tisdag 5 maj 2009

kväll


sitter på min säng, dricker te, lyssnar på Såpoperastudion (checka in, popigt värre, det är intressant för oss musikstud och annat bös) - ok, de har tagit bort hela försäsongen, skit i't
kl 0512 steg jag upp, jag trodde jag hade hela morgonen på mig, 40 minuter är inte hela morgonen :D
det gick bra, det gick bra, vet ni, det gick bra
jag kom med mitt tåg, sov min skönhetssömn, tänkte mina tankar, åkte min spårvagn, drack mitt morgonkaffe, läste min tidning och hade min kontrabaslektion med Caroline
det var som att komma hem! nu vet jag vad jag ska göra, jag ska bara öva på de här grejerna, tänka på det här sättet, söka känslan som känns bra -> Don't fight - use your body. It is no athletic event, you know. Fast senare på master classen kom referenser till bland annat att kasta frisbee och tyngdlyftning, att vara öppen muskulärt och sträva efter det naturliga. Ja, alltså de menar samma sak, men säger det olika. Det är det som är så bra!


Inga kommentarer: