måndag 4 maj 2009

konkurs


what goes around comes around

åka, åka, åka till göteborg imöra
kontrabaslektion för hela slanten -
men borde jag kan hända ha tänkt mer på att öva än på att tja, bara åka dit - nu är jag påväg iaf och med en dryg veckas förvarning och en gigantisk bautakonsert - det är inte mycket jag kan göra nu, när tåget går om 8 timmar.
fortfarande en att göra lista som har att göra med att jag trots allt kanske varken tänkt tillräckligt på att öva eller att bara åka dit - packa.
jag är kanske hopplös som inte bara litar på att det fixar sig med nåt att äta, men mat kostar pengar och ska smaka - kan själv-syndromet?
korv, keso och stekt majs är mat för en hel karl och bäst på tåget.
lektyr och tågsysselsättning - det ska fan veta att det är ganska långt till göteborg - fast med tanke på mina sovvanor, lär jag kunna däcka där lika gärna som att sova bort halva förmiddagar i min säng.
det går, det går, det går - men var tar tiden vägen?

Inga kommentarer: