söndag 31 maj 2009


fantastiskt sommarväder
10 timmars sömn, ett solkysst ansikte efter en eftermiddag på ingestrand igår
det kan hända att det börjar gå upp för mig att folk kommer försvinna, sommaren är trots allt här. examen och sommarlov. men jag vet inte om det gör så mycket. några är kvar, andra kommer och hälsar på.
i natt hängde jag med Neela och Anna på torget nån timme och bara snackade skit och tittade på folk som hade vaknat ur vinterdvalan. kidsen var ute, studenterna, snuskgubbarna och alla, alla var påväg till olssons brygga. utom vi och mats som hade tjyvlyssnat lite uppe på banvallen och konstaterat att han hade dels hört de repetera i afrosalen brevid de senaste veckorna, därför kunde de flesta av låtarna och sedan förmodligen hade sett proba förut. det hade inte vi, men 150 spänn är fan ovärt. vi gjorde stan, köpte fel glass på timmys, tittade på folk. mats och daniel gick hem med ett packe folköl och lösgodis.
det blir en fin sommar och idag får jag nycklarna till mitt nya residens på bandgatan, det är värt om inte annat - fett värt!

Inga kommentarer: