torsdag 12 februari 2009

Jag ljuger om jag säger att jag har koll.

Men wtf den här veckan var inte veckan som vi skulle ta tag i våra liv iaf. Övningen har varit crap, jag skyller på att jag var sjuk (förra veckan..?), jag skyller på att de här praktik-veckorna har sugit musten ur en - speciellt när man inte själv får ha praktik utan bara vänta på att alla ska komma tillbaka. Jag har inte ens orkat cykla och handla, jag skyller på att det har varit kallt och därför använt 7 dagar gammal mjölk till min gröt. Wtf?

Idag har jag orkat cykla, till affären med Fredrik (vi är shopoholics. 300 spänn på mjölk, ägg och morötter, titt som tätt) och till Ingesund kl 21.10 för att se om inte min telefon låg och väntade i mitt övningsrum - not! Det var svinkallt!! Alltså har jag, när jag var trött trött trött, lagt telefonen i tappa telefonen-byxorna igen (!) och alltså tappat telefonen - igen! Blä blä blä.

Men wtf, det är spännande att leva lite old-fashion. Åka till Örebro imorgon utan telefon! Leva en helg utan telefon!? Blä. Leva nån månad utan telefon? Hurra! Eller, been there done that, säger jag. Nu ska jag äta min middag och be till Gudarna att min telefon hittar tillbaka hem...

3 kommentarer:

Anonym sa...

TOMAS PÅ TVÅANS BUSS MOT INGESUND HAR DIN MOBIL!

Pausfogel sa...

Verdamt, vad ska han med den till liksom?

Anonym sa...

ja, det undrar faktiskt jag också! Han ringde dessutom till mig i Paris och pratade in långa telefonmedelanden på värmländska!