söndag 8 februari 2009

fuga

hur var det? var jag sjuk eller var jag inte.
svårt att veta om det var jag som sov 17 timmar igår och 4 idag.
svårt att veta hur det egentligen var. hur jag övertygade 2 snubbar att spela klädpoker och spelade brallorna av både den ena och mig själv. hur lindas telefon skickade tusen hurra-rop till alla möjliga. hur det kom sig att han anders fick läsa halva min inkorg för att komma underfund med att jag var skum och varför skickade jag sms från lindas telefon. hur intressant en iphone egentligen är, men att den duger till att resa över halva världen med googlemaps och veta hur lång tid det tar att gå till Årjäng. hur vi blev bryskt utkastade kl 04 och gick hem till tingshuset och spelade biljard och lyssnade på spice girls. hur vi hittade en liten gemensam nämnare mellan reggae och karin i navid modiri och hur annas lärares son är en av gudarna och att det är ok. hur det faktiskt var ok att sitta utan kläder på discokollektivet och bara vara.

Inga kommentarer: