söndag 25 januari 2009

jag tänkte, det här med flytningar alltså...

Karin says:
Hanna Fridén skrev i förrgår:
"Ah. En tjej nämnde ett problem med flytningar... Att man bör använda trosskydd för att skydda sina jeans/leggings unt so weiter från könsdoft."
Haha, bara Hanna Fridén kan väl blogga om en sån grej
jag vet dock inte riktigt vad kontentan av inlägget var, men ändå...
ANNA says:
ja
Karin says:
Men det att man bör...
kan man inte komma undan könsdoft?
är det inget man typ, skapar delvis?
I wish
ANNA says:
jag vet inte
jag har aldrig upplevt det som ett problem
Karin says:
det känns som en grej man inte ska rädslas över
hm
blir det inte värre av trosskydd?
ANNA says:
jag vet inte
Karin says:
fast hellre det än att tvätta byxor stup i kvarten

jag kanske kan blogga det jag med
så kan folk komma till mig och säga, jag läste på din blogg, vet du, det är samma för mig
höhö!
ANNA says:
du blir den nya hanna friden
fast mer kontrabas mindre stureplanuteliv
ääh, tänk på alla pengar du kommer att tjäna

sen kan du ha ett kreativt kontor med cissi wallin
och jobba med hemliga projekt
det är en perfekt framtid
allt du behöver göra är att skriva om flytningar
Karin says:
nej
jag ska ju åka till london och låsa in mig i ett övningsrum
det här var inte en del av planen!
ANNA says:
äsch
go with the flow
Karin says:
roligt, väldigt roligt!