lördag 6 december 2008

lördag, lördag, lördag hela dan iaf

Jag har förlagt min telefon hela dagen sen pappa ringde halv elva - öh
jag har lite tvätt att hänga och en urmysig cykeltur att ta i eh tur med, typ ingesund here we come. Jag gillar mitt nya hår, det är roligt (egentligen samma gamla hår, men i ny tappning). Såg nån som listade sina favoritpager, lite som Amelie från Montmarte, fast hon tog kanske saxen själv och klippte? Det gjorde inte jag. Jag tvingade ? Linda att ta saxen och klippa mig och i vanlig ordning pep jag mig igenom hela frisörsessionen. Fast det var i söndags, så det har jag kommit över nu. Får jag skylla på att jag var dödligt nervös över vad som skulle hända i London (obefogat), jag antar inte.

det är lördag, vad du än gör, don't kiss and tell

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, du gillar ditt nya hår! Yes! Nu känns allt lite bättre. Jag tycker det är okej att pipa när man blir klippt. Det gör jag med.

Pausfogel sa...

:D Komplimangerna rullade in igår... några iaf!