tisdag 4 november 2008

"Vem är krullet? NI är ju krullen!"

Emma says:
(krullet petar på skärmen hela tiden, jättejobbigt!)
Emma says:
Hehe Kristina diskuterar otrevliga saker med sig själv. Ska två prata trevligt istället?
Emma says:
Hon bara petar på skärmen i alla fall
Emma says:
Vilken soppa
Emma says:
määähh, jag kan peta på dig istället om du hellre vill det! höhöhöhöhö
Emma says:
guu vad ni är tassskiga
Karin says:
Vilken soppa?
Emma says:
Den här msn-sessionen
Karin says:
Den kan man väl inte äta?
Emma says:
höhöhö
Emma says:
kikärtscurry som blev så god att tanten ville ha receptet?
Karin says:
jaha?
Karin says:
Kikärtscurry droppas här hej vilt som om det vore ett känt begrepp


Emma says:
ja, jag tycker också att det är en liten hysteri kring den där curryn. så fantastisk är den ju inte, min lasagne är mycket godare!
Emma says:
Hmm.. Vem kom det där från?
Emma says:
svara då!!!!!!!!!
Emma says:
Hmm...
Emma says:
vet du, krullet höll på att slänga datorn i marken nyss! hon blev så arg för att ajg skrev det där
Emma says:
jävla skit-dator asså
Emma says:
fy fan
Karin says:
Vem krullet?
Karin says:
Ni är krullen!
Emma says:
Jag känner mig schizofren...

Inga kommentarer: