tisdag 4 november 2008

"Alla otrevliga inlägg kommer från Kristina"

Emma says:
jag undrar, vad menar du med ditt inlägg på Albert av Kölns fanclubs sida?
Emma says:
/k
Emma says:
= krullet
Emma says:
höhö
Karin says:
oj, vad har jag sagt nu?
Emma says:
"Höhö! Det har du ju alldeles rätt i men då blir det ju inge roligt? Höhö! Det är ungefär som kom ketchup så går vi, fast bättre!"
Emma says:
jag fattar inte varför det inte blir roligt om man tar bort finska grejen!
Emma says:
Alla otrevliga inlägg kommer från Kristina
Karin says:
Haha! skönt att veta
Emma says:
mäh! vadå otrevlig, vad fan är det du snackar om!!!!!!!!!!
Emma says:
öh, det jag menade var att jag tyckte att ditt bastu-skämt var väldigt kul även om man tog bort det som hade med finland att göra
Emma says:
det blev en mer direkt poäng så att säga
Karin says:
äh, nu ska vi inte vara sånna som dissekerar i det förflutana
Emma says:
ett riktigt stilrent skämt utan onödiga detaljer
Emma says:
som blivande musikhistoriker är det en dygd att göra så!
Emma says:
höhö
Karin says:
Mm, men som vanlig jälva människa så gör man inte sånt!
Karin says:
Alla otrevliga inlägg kommer från Kristina

Inga kommentarer: