onsdag 19 november 2008

urspårning dokumenterad, här krävs en rejäl bax (internt åt alla håll och rejält dålig kvalité, läs helst inte och stava för guds skull inte te med é)

Karin says:
fuck
ett hederlig rejält knull
Bra
★ says:
som inte kan stava
Karin says:
Jag har spårat ur för länge sen
han?
Ja, om du vill
★ says:
léller va
oj, nu kan inte jag stava


nästan värt att föreviga
mitt urspårande
hur mycket tål världen, mina syskon läser min blogg, tror jag
★ says:
de är inte för unga hoppas jag

Det är de ju inte, så det borde gå bra. Var nu kvalitén i det hela ligger.
Vad nu det hela faktiskt handlar om, det vete gudarna. Jag säger bara, som de säger i landet over seas: Don't kiss and tell.

att va' rak helt enkelt

2 kommentarer:

Anonym sa...

don't kiss and tell samtidigt i alla fall. det funkar inte perfekt.

Pausfogel sa...

det är ett kodat medelande, det är inte alla som kommer förstå förstår du. precis som att att baxa inte är och inte kommer att bli ett ord i svenska akademiens ordlista. basta!