tisdag 4 november 2008

Om du vill!

Karin says:
hoho!
kronken says:
va, vad skrattar du åt va
Karin says:
Nån är påväg till sthlmo 14 of november
kronken says:
oj, är du?
Karin says:
jag skrattar inte
kronken says:
det är ju snart
kronken says:
nästa vecka
Karin says:
jag säger ho ho! som jultomten
Karin says:
Nästa vecka?
kronken says:
oj, jag läste "höhö" av gammal vana, höhö
Karin says:
Javisst!
Karin says:
:P
kronken says:
är det inte nästa vecka? eller veckan efter?
Karin says:
fast ingen amerikansk jultomte
Karin says:
Det är nästa vecka! Jippie!
Karin says:
IELTS it is!
kronken says:
oj, vilken dag?
kronken says:
hur länge ska du vara här?
Karin says:
Friday it is
Karin says:
Evigheter?
Karin says:
Nej jag ska öva och laga middag
kronken says:
bra, bra
kronken says:
haha
kronken says:
är du bara här på fredagen?
Karin says:
nehej, lördag kväll it's a big party in the name of Albert of Köln!!!

kronken says:
om du behöver nånstans att bo i sthlm så kan du få bo hos mig
Karin says:
Min bror är gräsänkling så I'm living at Kungsholmen!!!
kronken says:
ja, bättre än vallentuna
kronken says:
så du ska vara här hela helgen?
Karin says:
Om du vill!

Inga kommentarer: