måndag 3 november 2008

Roxette, Jakob Hellman, Lisa Ekdahl

Måste iväg till apoteket, det bär emot, men jag har slut på mirakelmedicin! Jag känner inget annat sätt att bli frisk på.
Kanske skulle det vara att lyssna på det gröna kassettbandet som jag och min syster fick av morfar nån gång på 90-talet - vi älskade det!? Kör Grönt Kör Säkert bra skit! Roxette, Jakob Hellman, Lisa Ekdahl, Desperados, Staffan Hellstrad, Ulf Lundell, Eldkvarn, Docenterna och Wilmer X, jag säger då det. Hos Karin lyssnas det bara till kvalitétsmusik, alla dagar!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jakob Hellman å Eldkvarn fönker! Finfin musik! Dessutom är ju Eldkvarn från Norrköping! Det är inte illa det, om man nu ska vara sån.

Pausfogel sa...

Fränt! Jag kan spela det för dig när du kommer hit! & Lilla fågel blå, tja hela det fin fina kasettbandet!

2010 sa...

Ja, vi älskade det? Det kan vi lyssna på i bilen när du ska köra mig?

Pausfogel sa...

Det borde vi absolut göra! Om inte tidigare så till jul iaf! Jag tror att vi tyckte om det, vi lyssnade en massa på det!