tisdag 4 november 2008

5-3-1 Edane, Edane

Mera! Ge mig mer!!!


Karin says:

höhö! Hur står det till?
rein. says:
tjenixen =)
rein. says:
joodå! bra. lite omtumlad -haft den första musikdata lektionen
rein. says:
hysteriskt med så stor grupp men kul
Karin says:
oj
rein. says:
med dej? (:
Karin says:
Vad bra att det var kul! som ni har väntat!
Karin says:
Jag är lite omtumlad
rein. says:
haha, precis!
Karin says:
jag med
rein. says:
jaså, du med?
Karin says:
jag har gjort så bra saker idag, ätit middag, rett ut ansvarsfrågor, ringt telefonsamtal mm
Karin says:
gått till skolan
Karin says:
haha
rein. says:
yeah, du är grym!
Karin says:
fast jag skulle ha varit där igår, jag hade helt mixat upp tiderna med teorigrupper
rein. says:
haha, ja du sa det. men gustavii blev väl inte sur för det?
Karin says:
nej, han såg min förvirring och sen när jag berättade en fin historia om 5-3-1 på karlstadpendeln* så var det glömt
rein. says:
hahaha, oslagbart =)



*5-3-1 som i melodin som kommer innan varje hållplats
5-3-1 Edane, Edane

Inga kommentarer: