tisdag 2 november 2010

som tisdagar är mest



jag skickar ett mail om tända ljus, en kopp kaffe, lite övning och frågan om huruvida College Halls var något för mig - jag menar alla kontrabasgrabsen började knarka när de bodde där på bottenvåningen i samma korridor, folk snor ens mat och typ bajsar i köket - men kan det inte vara en del av charmen?

jag råkade bädda ner mig själv, stoppa huvudet under filten och somna för en stund sen kl 12
barnmorskor får inte skriva ut preventivmedel för att man ska må bättre och kaffe smakar bäst med mjölk
jag läser en dålig bok om forntidsgudar och har dubbelbokat mig helgen den 13-14 november
jag läser alldeles för många fotobloggar - mitt skrivbord är överbelamrat med nedtjyvade bilder (så jag nästan kan starta en egen fotoblogg, den skulle bestå av människor, kläder blandat med djur, drömmar, kroppsdelar och inspiration - vore kanske något?



Inga kommentarer: