torsdag 26 augusti 2010

om kvällsmat i det här huset


Pappas svar på mitt utrop om att "Jag äter inte mat!!" (på tal om att organisera kvällsvarden) lyder:

"-Men du kan låtsas som att det är sand!" säger han så snusförnuftig som han är.

Och tydligen skulle pappas chef Hugo, som heter som det lilla trollet, gilla detta, då han har ett sandtag och skulle kunna se en helt ny business i detta...

Ja, ni hör själva hur det låter under de här kvällsmåltiderna.

Postat med pappas samtycke och iviriga påhejande om att det är roligt och se vilka som kommenterar detta. Bara så att ni vet. Vad Hugo tycker däremot återstår väl att se.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Whoo. I don't know WHAT to say.

Pausfogel sa...

Jaa, alltså jag vet inte vad jag ska säga, eller om jag ska godkänna den här kommentareren. Mamma har sagt att man ska akta sig för folk som behöver vara anonyma på internet! :P :P

Anonym sa...

Ja men det finns ju sandkakor. Dom är nog goda om man är hungrig. Bra idé, nästan som konserverad gröt.

Pausfogel sa...

Konserverad gröt vore kanske något, hmmm.