tisdag 31 augusti 2010

"men jag är grym på att lira gura"


sa jag att pantertanterna formligen älskade mig på kören
och jag fullkomligt älskade att de slängde noter efter noter efter mig
välkommen till kören, kom med på konsert på söndag, i Värmland
hej Karlskoga!

fyrstämmig damkör
& det är dret-roligt

det är väl bäst att vi tar det här på allvar
- men på tok inte för på, skulle aldrig fall mig in
hello guitar hero

för att komma tillbaka till ämnet
- jag var det sötaste de hade sett på såå länge
och förstärkningen i andra sopranen var välbehövd
osv
jag var väldigt lik någon också, men det har jag redan glömt
för jag har Mendelssohn, Mozart, Lindberg & nypremiär för Lindblads Drömmarne
- men den här gången för damkör och inte andra altstämman

heja hösten, heja
skulle jag ha sovit såhär dags förresten?

Inga kommentarer: