söndag 4 april 2010

haha bröst


Jag har som tidigare nämnt fått lite udda sms ("Hej snygging!" även "Vad gör du?") på sistone.
Jag tänker, ja, vad gör jag egentligen?
Även mailen börjar rulla in, lonely-man-40@hot... hälsar: "jag har ettrum".
Det är bra, ju. Eller hur?

Zlatrix aka zlatan skriver: "hejj adda min msn för mer frågor mvh zlatan"
Men frågor på vad? Vad han menar, om han verkligen är zlatan? Vilken zlatan.
Någon som är sugen på att ta reda på?

För övrigt så skiner solen. Hunden är utsliten efter gårdagens 16 varv upp och ner för slalombacken med bullar och varm choklad högst upp och ikappracing nedför och dagens dubbla träningspass med skidåkning.
Grannens katter är ute och lapar sol, jag har en finne på ryggen och dieten består av bullar mestadels.
Helgen har bjudit på idel kvalitetsfilm, Trollkarlen från Oz, Polisskolan och Jag är nyfiken, gul.
Lite längtar jag ner till Malmö. Inte vet jag riktigt varför, men det kommer bli en fin vår.

Och ja, jag har bröst. Två stycken. Så var det avklarat.
Min annons på blocket.se är fortfarande inte en kontaktannons. Sug på den va, "jag har ettrum"!!!111!

Glad påsk!

Inga kommentarer: