söndag 14 mars 2010


pillar mig i navel, kliar mig lite huvudet
gömmer mig under en filt
duscha?
redan?

funderar allvarsamt på det här med att tvätta, det slutar alltid med samma sak
massa kläder som måste vikas - nu råkar de dessutom ligga huller om buller i min säng - hur blev det såhär?
jag brukar ju alltid vika saker när jag tar ner dem (ja, vi har torklinor i taket - torktumlaren kostar £1 ffs och ovan på de 1,60 för tvätten som inte ens blir ren; torklina)
jag måste i en svag stund av brådska bara ha öst ner allt i mina lakan
då är det till och med bättre att duscha - för hur ska jag ens kunna packa alla dessa nyfunna kläder?

det värsta, jag måste tydligen tycka väldigt mycket om dem, efter som jag använt dem ihärdigt sedan senast jag tvättade, nån gång under 2008.

Inga kommentarer: