måndag 15 februari 2010


läggdags om en timme, mhm
- jag gillar denna nya värld
som har en början och ett slut

jag fortsätter lyssna på Marit Bergman
en fin låt

dagens tumme ner
jag har inte gråtit så här mycket på evigheter

dagens tumme upp
jag har inte gråtit så här mycket på evigheter
och jag tänker banne mig inte göra en vana av det
om världen vill vara skit så får den väl vara det

jag råkade ramla in på Rs rum mitt i den värstaste och vildaste passagen i hennes solostycke
vi redde ut det, sen la hon ner basen, gav mig en kopp te, satte igång att baka flapjack och gav mig en kopp te till, ganska ok på det hela taget.
nu ska jag öva en stund innan jag går och lägger mig

sov gott nattdjur och lejon
- när vi hörs igen är det inte längre måndag

2 kommentarer:

Anonym sa...

God morgon Karin! Hoppas du är uppe nu :)

Pausfogel sa...

I was, not. Men jag var vaken! Än så länge exercerar jag att gå och lägga mig tidigt. No matter om jag somnar eller inte så lägger jag mörkläggningsduken över papegojan, släcker och stoppar ner mig själv i sängen - och jag vet att jag kommer få sova minst åtta timmar eller tills jag vaknar, att jag kommer vara ok pigg när jag vaknar och även om det regnar så blir det inte en till pissdag. Mhm! God morgon på dig och Krullet!