lördag 10 oktober 2009

schönes wetter heute, fräulein


vad hände igår egentligen?
jag bara hostar och hostar
gårdagen känns lite snurrig, men det var nog en bra dag
jag tror jag accidentally såg till att ge bort mitt nummer - det blir ju underligt om han inte nappar
det sitter jag här och tänker på
han ville att jag skulle stanna, jag ville bara gå, gå, gå därifrån -samtidigt ville jag orka stanna, men det gjorde jag inte
förutom oompha brass så spelade de väldigt dålig musik, de hade ställt upp en hel massa bord som ingen ville sitta vid och så hade de ljuset på halva kvällen - kalla mig kräsen men om det är definitionen av fest... 18 åringarna som kunde köpa billig öl var nöjda i alla fall, jag drack ingen öl.
jag längtar lite aggressivt bort, dit man kan få dansa och bara glida runt

yours truly