måndag 5 oktober 2009

A lady glows...


Idag var det inget roligt att duscha - ibland är det bara inte det. Idag var det bara för varmt, dessutom regnar det ute.

Men så står man inför det att några dagar är det ok att inte ha tvättat håret, sen har det bara gått för långt - hur länge beror kanske helt på vilket intryck du vill ge.

När folk ger en den där blicken efter att man sagt att man inte duschat sen i torsdags så kan man vänta en dag till.



-vi är ganska lika du och jag

-jag vet

-gruff, att du skulle upptäcka det före mig

jag säger ju det...





...men perspire.

3 kommentarer:

maja sa...

(HAHA) -> låtsas att jag sitter vid köksbordet. Puss

Pausfogel sa...

Jag med & jag insåg just att jag har skrivit ett inlägg om svett, hm - HAHAHA!

2010 sa...

svett. HAHAHA. det är faktiskt helt naturligt.