tisdag 4 augusti 2009

I'm stuck at the library!


Höjde äntligen sadeln på min cykel.
Gjorde det samtidigt som jag skulle cykla till jobbet imorse. Men vad man förlorar på gungorna tar man igen i karusellen. Ofattbart varför jag inte tagit med mig mina (inte skruv- men fasta) nycklar ner och gjort det mycket tidigare!! Markant skillnad.
Fartig dag på jobbet. Det är bra roligt att jobba morgon emellanåt också. Förra månaden var 18/21 pass kväll, nåt i den stilen.
Har suttit på biblioteket görlänge och skrivit okynnesmail på engelska i evigheter. Funderar på hur jag bäst kurerar mig inför veckans stordåd, glass fungerade inge vidare.
Tittar lurt på tidningshörnan men bestämmer mig för att ta med något med högre densitet med hem. Lurar åt första delen i Hanne-Vibecke Holst Kronprinsessan.
Sen måste jag införskaffa mig tråd och komma på bästa sättet att sy en kjol vidd med volang.

Inga kommentarer: