fredag 14 augusti 2009

arvika-gardermoen


jag gillar pantertanter och pantertanter gillar mig.
lisbeth från bemanningen (som jobbat mkt på sistone då t.o.m. vikarierna varit sjukskrivna,) hjälpte mig på tåget idag. hjulen som perra hade fixat till hard caset höll precis så länge att jag kom till lillestrøm, men inte av tåget. men jag gav mig fan på att det skulle gå & det gick.
sen var jag så driftig så kontrabasen har jag redan checkat in!
berätta inte för någon att jag har knölat ner multum med stuff och nothäften i kontrabasfodralet. hur mycket kläder får man inte ner i ett kontrabasfodral liksom - vadering!
det värsta är över. imorgon väntar nya äventyr. som att åka till london - jag är så frän!
jag lever ut mina rocker-drömmar på hotell, häller folköl på golvet, har badkar och internet på rummet! bekvämt!

1 kommentar:

elsa sa...

fan vad du är cool din rocker :)