lördag 11 juli 2009

kan du hjälpa mig med dörren?


Sjunger Bellman.
Får betalt för högläsning, att kasta boll och leka med bilar.
Är nervös.
Jobbar för mycket. Sover för lite.
Har varit out and about lite för mycket den senaste veckan.
Undrar hur man hittar en fotbollsspelare.
Jag har cyklat till och från jobbet i regn i 3 dagar nu. inte OK

Klyschigare än så här blir det inte.
a woman got to decide what a woman got to do
"We had to go to the shop to buy softening!"
Vi kom av oss lite, sen ringde Erik, som stått uppe och stekt pannkakor, att de var färdiga. jag höll ett finger för munnen och X drog till med att vi varit tvungna att gå och köpa mjukmedel.

Innan vi gick frågade Erik, Om jag får ett ragg, sover du och X i samma säng då?
33:39
Jag sa, "Ok. Eeh, så länge du inte tänker ragga på mig..."
Han sa bara synd och log.


Inga kommentarer: